<$BlPazartesi, Kasım 19, 2007>

<$Bl

merhaba,

Bloga yazmayı kestiğim dönemde, uzun yıllardır yenilemediğim portfolyomu da yeniledim, gıcır gıcır yaptım, henüz görmediyseniz
şuradan gidebilirsiniz.

Siteye gitmek için tıklayın


Yine aynı dönemde bir başka site üzerinde de çalıştım, Flash'la çizgifilm üretmek üzerine bir site; CartoonNotes.com. Henüz eksikleri var, açılınca yine buradan duyururum.

Selamlar,

<$Bl4um:

<$BlBlogger diLékd...

<$Blçok güzel yenilediğin portfolyon eline sağlık...

<$Bl12:39 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger nadined...

<$Blyour blog is pretty cool, pity I don't understand what you are saying in this blog. I'll check your english version blog

<$Bl9:33 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger Amatör Gezgin'in Gezi Notlarıd...

<$BlPortfolyonuza hayran kaldım ellerinize sağlık...

<$Bl3:33 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger Unknownd...

<$Blellerine saglık cok zevkli olmus.sitemde anımasyonlarına yer vereceğim.sevgiler

<$Bl9:35 ÖS <$Bl 

<$BlYorum Gönder