<$BlCumartesi, Kasım 10, 2007>

<$Bl

merhaba,

Etrafın tozunu alıp, yeniden yazmaya başlıyorum.Çok yoğunum, iş, gönüllü katıldığım projeler, kendim için hazırladığım projeler derken nefes almaya bile vakit yok ama bloga yazma hevesim birikti biraz :)

Ill
ustrationFriday(IF) linki var Çizgiliblog'da, takip ediyor musunuz bilemiyorum.Her cuma bir konu belirliyorlar ve isteyenler konuyla ilgili bir ilüstrasyon yapıp gönderiyor.Hep müşterilerin istediklerini yapmaktan kendim için tek bir çizim bile yapmaya vaktim olmuyor, IF araç olsun biraz kendimi eğlendireyim istiyorum.Bu çizimler için de vakit olmadığından kendimi de zorlamış,denemiş olacağım.

Geçtiğimiz konulardan birisi "Open" idi, çizimim aşağıda;



Geçen haftanın konusu is "Hats" idi;



Feysbuk üzerinde IllustrationFriday Türkiye diye bir de grup kurduk, her hafta IF çizimlerimizi paylaşacağız orada.

"Hats" için Armagan'ın yaptığı çizim burada, ve
Müjde'nin yaptığı çizim de burada.

Selamlar,

Etiketler: , ,

<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder