<$BlÇarşamba, Haziran 20, 2007>

<$Bl

merhaba,

Hemen hemen bir ay olmuş yazmayalı, çok uzadı ara ama pek bir şey yazasım da yok, bir süre daha dinleneyim :)

Şu, şu ve şu sizi oyalar bu arada :)

Selamlar,

<$Bl2um:

<$BlBlogger adolfd...

<$Blne güzel şeylerle uğraşıyorsunuz.. tebrikler valla.. verdiğniiz bağlatılar.. yaptığınız şeyler.. tebrik ederim.. kıskandım.. ben sadece çizip taıyorum.. sanırım kendime host alıcam.. bir site açarım diyorum.. galerimi oluştururum.. hikayeler.. karikatürler.. idare eder çizimlerim benim de.. sizin gibileri gördükçe gaza geliyorum..

<$Bl12:30 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger MehmetSaygind...

<$BlTeşekkürler Ferhat :)
Hiç host falan almana gerek yok aslında, blogla ne güzel idare ediyor gibisin, çizimler de hiç fena değil, tebrikler.
Bence hosttan önce kendine bir wacom tablet alsan, farklı bir kaç yazılımla uğraşsan çizgini çok ilerletebilirsin.
Sayende ben de bloguma hemen hemen 2 aydır yazmadığımı farkettim, bir kuvvet bulup dönsem iyi olacak :)
Selamlar,

<$Bl8:02 ÖÖ <$Bl 

<$BlYorum Gönder