<$BlÇarşamba, Nisan 11, 2007>

<$Bl

merhaba,

Kısa bir İstanbul gezisi yaptım demiştim.Bir süredir telefonda görüşüp eksiklerimi tamamlamasını rica ettiğim "40Ambar" sahaf Nurtap Hanım'ı ziyaret ettim.2 Çarşaf cildini, Pişmiş Kelle'nin bende olmayan ilk sayılarını, eksik Geniş Açı sayılarımı toparladım, aklıma gelen diğer eksiklerin listesini bıraktım.
YKY'nın Galatasaray'daki mağazasına uğradım,
Semih Balcıoğlu'nun bende olmayan ama istediğim 2 kitabını %50 indirimle bulunca, YKY'nın yeni yayınladığı Red Kit maceralarıyla birlikte kolumun altına sıkıştırdım.
Aznavur Pasajındaki Komikçi Dükkanı'na yöneldim bir ara.Daha bu dükkana girip de güleryüzle karşılandığımı bilmem ya yine de yöneldim.İçeri girdim, "günaydın" dedim, kendim söyleyip kendim duydum, arkadaşlar başlarını kaldırıp selamımı alma zahmetine katlanmadılar.Alacağım kitapları seçtim, parayı ödemek için masaya gittim, yine yüzüme bakmadan masaya bıraktığım kitapların fiyatını hesaplayıp söyledi masa başındaki dükkan sahibi.Parayı ödedim, teşekkür ettim.Teşekkürümü de dağlar taşlar duydu bu arkadaş yine duymadı, onu kendi halinde somurtur dururuken bıraktım, çıktım.
Bir daha mı, tövbe!

İhap Hulusi Görey'in "Çizgi Dünyasına Yolculuk" kitabı, Emine Ceylan'ın "İklimler" kitabı derken beni bir süre oyalayacak selüloz stoğu yaptım raflara.

Ilgaz bana bir animasyon masası hediye etti geçen ay.Hep konuşuyorduk, bilgisayar başına kazık çakıp oturmaktan, ışıklı masa başında keyfimize göre oynayamamaktan şikayet ediyorduk, sağolsun, bu derdimizi çözdü Ilgaz.
Bu masayı kullanarak yaptığım bir animasyona, 3d Max'in swf çıktısı desteğiyle bir dokunuverdim;

Büyük versiyon için tıklayın


Animasyonu izlemek, sağa sola gönderip internet dehlizlerini meşgul etmek için buraya tıklayın.

***

Önceki haftalarda bir de kara film parodisi bir reklam animasyonu yaptım, bir yazılım tanıtımı için.Firma henüz yayına sokmadığından animasyon linkini veremiyorum.Çok hoşuma giden, keyifle çalıştığım bir iş oldu, şimdilik sadece bir ekran görüntüsüyle yetinelim, animasyon yayına girer girmez bağlantısını vereceğim.

Pek yakında sinemalarda...

Selamlar,

<$Bl1um:

<$BlBlogger murattanhud...

<$Blhe walla... insanlar da otomatikleşmiş, duygular, selamlar unutulmuş...

<$Bl10:50 ÖS <$Bl 

<$BlYorum Gönder