<$BlSalı, Nisan 03, 2007>

<$Bl

merhaba,

Kısa bir İstanbul gezisi sonrası yeni bir çizimle devam ediyoruz.

Dergiyi okumak için tıklayın

Ağaçlar.net'in sanal dergisinin Nisan sayısı yayında.Bu çizim de bu sayıda Sn.Hülya Bayrak'ın keyifli öyküsüne eşlik eden çalışmam.Dergi çok keyifli gidiyor, eminim hoşunuza gidecek yazılar olacak, mutlaka okuyun.

***

Gezi sonrası işler yoğun, birikenler toparlanacak, o yüzden İstanbul'dan hangi kitapları aldım, hangi sahaftan ne topladım, en suratsız kitap satıcısı kim, hepsi gelecek mesajda, ısrarla bekleyiniz :)

Selamlar,

<$Bl3um:

<$BlBlogger MüjdeAlgüld...

<$BlMerhaba Mehmet;
Harika bir illustrasyon olmuş..
Bu arada senin de fotoğrafla ilgini
bildiğimden davetim olacak.Fotoğraf kıraathanemiz var bizimde,güzel paylaşımlar var ve ileride de Bodrumda gerçek bir kıraathanemiz olacak ..Pro ve Amatörler oluşmuş,birbirinden güzel insanların
olduğu grubumuz şu an için yurtiçi ve yurtdışı katılımıyla 400küsürlü sayılardayız.Seninde aramızda olmanı isterim..
http://www.flickr.com/groups/turkiye-fotograf-kiraathanesi/

http://fotografkiraathanesi.blogspot.com/
Sevgilerr

<$Bl4:56 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger MehmetSaygind...

<$BlDavetin için çok teşekkürler Müjde.
Ben fotoğrafla ilişkimi bir süre önce buaskıya aldım, uzun süredir aile fotoğrafı dışında fotoğraf çekmiyorum.
Üretilmemiş bir fotoğraf yapmak çok zor, 50 yıl önce yapılmış fotoğrafları tekrar tekrar üretmek çok anlamsız geliyor bana.Kendimi de tekrar edip duruyordum bir sürdir, ben de özleyene kadar ara verdim.Makinamı elime alıp ısınınca yanınızda olurum umarım :)
Selamlar,

<$Bl9:14 ÖÖ <$Bl 
<$BlAnonymous Adsızd...

<$Blwww.dizis.blogspot.com
www.sessizfirtinadizi.blogspot.com
www.grupo-ramel.com
www.dersemuseumgroup.org

<$Bl1:07 ÖÖ <$Bl 

<$BlYorum Gönder