<$BlPazartesi, Mart 05, 2007>

<$Bl

merhaba,

100 mesaj artı kısa bir tatilden sonra yeni bir çizimle devam ediyoruz :)



Büyük versiyon için tıklayın



Buraya tıklayarak animasyonu izleyebilir, eşe dosta gönderebilirsiniz.Buradan da animasyonlu masaüstü duvarkağıdı ya da ekran koruyucu olarak indirip kullanabilmek mümkün.

***

Benim Pişmiş Kelle dergisinde amatörce karikatürler çizmemden daha önce, Kelle'nin Kelle olduğu zamanlarda dergide "Bayan Eleman" diye bir köşe hazırlayan Ayşen Baloğlu vardı.("Bayan Eleman" köşesinin orjinallerinden biri de benim koleksiyonumdadır.) Cumhuriyet Kitap dergisinin 886. sayısında o tanıdık çizgiyi görünce şaşırdım, aşağıya eklediğim ilüstrasyonla katkıda bulunmuştu Baloğlu dergiye.Eski bir dostu yolda görmüş gibi sevindim, halen çizdiğini bilmiyordum.
Portfolyolar sitesinde başka çalışmalarını da gördüm,
buradan ulaşabilirsiniz.

EkşiSözlük'te şöyle yazmış "kite kat" rumuzlu vatandaş;

pismis kelle'de bir dönem çizmis sonra pazartesi dergisindeki kadin çizerler kervanina katilmis güzel bir hanim kizimizdir. çizmek için dergiye geldiginde bu, diger pismis kelle elemanlarinin kendine bir çeki düzen verdigi, küfür etmeyi kestigi, içlerinin kipir kipir ettigi ama çaktirmadigi, pek bir mesut pek bir mutlu bir halde sayfalarca isi oflayip puflamadan çiniledigi rivayet edilir bir takim kaynaklar tarafindan. "bayan eleman"dir kelle'deki kösesinin adi..

Selamlar,

Etiketler: ,

<$Bl2um:

<$BlBlogger bembid...

<$Blmerhaba :) son çizim çok güzel olmuş! renklerden midir, gülen gözlerden midir bilmiyorum ama bir hipnoz etkisi oldu bende, elinize sağlık :o) ben de beklerim :)

<$Bl2:38 ÖS <$Bl 
<$BlBlogger MehmetSaygind...

<$Blmerhaba,

Çok teşekkürler.Bu ve bazı çizimlerde konturları kaldırıyorum, daha zor oluyor ama çok hoş bir netice oluyor kontursuz çizimlerle.Bu çizimde beğendiğiniz özellik bu oldu sanırım.
Blogunuzu yeni gördüm, çizimle ilgili her yeni blog mutlu ediyor beni :)
Bağlantılara ekliyorum.
Selamlar,

<$Bl9:18 ÖÖ <$Bl 

<$BlYorum Gönder