<$BlPazartesi, Aralık 18, 2006>

<$Bl

merhaba,

Müşterilere hazırladığımız işler haricinde, kafamızı dağıtmak, kendimiz de eğlenmek için küçük bir network oluşturmaya karar verdik bir kaç arkadaş.Hazırladığımız ilk site;
MasaTopu.com, bildiğiniz langırt :) Langırt.com alınmış olduğundan, oyunun diğer ismi MasaTopu'nu kullanmaya karar verdik.


Bu hazırladığımız siteleri talep gelirse satacağız, aklımıza yatmazsa kendimiz çalıştıracağız, çok hesaplı kitaplı işler olmayacak ilk etapta.
Sitede detaylı bir "
Nasıl Oynanır" sayfası var, okumadan da kolayca çözersiniz oyunu.Maç istatistikleri ve puanlarınızı tutan bir sistem de var, kendi takımınızı renkleriyle, forvet ismiyle vs. Altın Ayakkabı listesine sokabiliyorsunuz. Buyrun sahaya.

Bir de ekart ekran görüntüsü veriyorum.Animasyonu izlemek, eşe dosta göndermek için
buraya tıklıyoruz.


Selamlar,

<$Bl2um:

<$BlBlogger MüjdeAlgüld...

<$BlMerhabalar Mehmet;
Pek ilgim olmamasına rağmen oynadım
Çok eğlenceliymiş,Süper bişi yapmışsın..Eline Sağlık.Slmlar

<$Bl1:05 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger MehmetSaygind...

<$BlTeşekkürler Müjde :) Bazen kendi yağtığımız oyunlardan bir süre sonra sıkılıyoruz, bunda öyle olmadı, halen ben bile oynuyorum ki test için yüzlerce kere oynadık hazırlarken :)
Selamlar :)

<$Bl9:55 ÖÖ <$Bl 

<$BlYorum Gönder