<$BlÇarşamba, Aralık 06, 2006>

<$Bl


merhaba,

DigitalArts dergisinin 5.sayısı çıktı.

Bu sayıda ÇizgiliBlog köşesinde, motion tween ve actionscript kullanarak Flash içerisinde kamera hareketlerini nasıl canlandırabileceğimizi anlatmaya çalıştım.Yukarıdaki yazıya eşlik eden ilüstrasyonlardan birini görüyorsunuz :)

Kapağını aşağıda gördüğünüz derginin içeriği hakkında daha fazla bilgi ve sayfalardan örnekleri
DigitalArts.com.tr adresinde bulabilirsiniz.


16 ve 17 Aralık tarihlerinde DigitalArts dergisi yazarlarının herkese açık ve ücretsiz , uygulamalı eğitim çalışması olacak. Etkinlik katılımcıları Digital Arts ekibinden Mehmet Gözetlik, Anıl Duran ve Ceyhun Akgün.Etkinlikle ilgili detaylı bilgiyi ve nasıl katılabileceğinizi şu dökümandan okuyabilirsiniz.(165kb)

Cilt yapımı hakkındaki yazı ise pek yakında, bir nefes alabildiğim ilk anda :)

Selamlar,

<$Bl2um:

<$BlBlogger pinod...

<$BlAnime Studio programı hakkında bilginiz var mı..ben free trial olarak 40 günlüğüne indirdim internetten ama kaynak fazla bulamadım programla ilgili..teşekkürler:)

<$Bl10:58 ÖÖ <$Bl 
<$BlBlogger MehmetSaygind...

<$BlPek bilgim yok, bir kaç gün önce ilk defa duymuş, sitesine bakmıştım ben de.Flash tüm ihtiyaçlarıma cevap verdiği için pek de bir merakla detaylı incelemiyorum bu tip yazılımları.Bunda da çok farklı bir özellik varmış gibi gelmedi bana.
Selamlar,

<$Bl3:09 ÖS <$Bl 

<$BlYorum Gönder