<$BlPazar, Kasım 26, 2006>

<$Bl

merhaba,

Kısa film, hele de animasyon severim diyorsanız, ki bu blogu okuduğunuza göre öyle olsa gerek, halen de haberiniz olmadıysa gününüzü şenlendirecek bir bağlantım var;

No fat clips!!!

Kısa bir gezinmeyle daha önce izlemediğim 2 muhteşem film buldum;

İlki Louis Clichy tarafından yapılmış bir animasyon; "A quoi ça sert l’amour?"
Edith Piaf and Theo Sarapo tarafından yapılmış bir düet üzerine, 6 ayda hazırlanmış bir çalışma.





İzlemek için buraya tıklıyoruz.

Louis Clichy kim derseniz, Gobelins'i Jurannessic isimli enfes filmiyle bitirmiş animatör derim, ki Jurannessic filmi için bağlantıyı da daha önce blogda vermiştim.

Diğeri siyah/beyaz bir kısa film, Nacho Vigalondo hem yönetmiş, hem oynamış; "Sabah, 7:35"




Bu da uzun süredir izlediğim en güzel kısa film.

Burada yüksek kalite bir versiyon var fakat alt yazısız, önce onu izledikten sonra bir İngilizce alt yazılı izleyeyim derseniz, filmin resmi sitesinde bulabilirsiniz.

Yönetmenin
blog adresini verirken, filmin 2005 Oscar'ında da aday olduğunu not düşelim.

***

Derggi.com, sevgili Ali Baydaş'ın fotoğraflarına yer vermiş Mayıs sayısında.

Benim Ali'nin daha çok sevdiğim fotoğrafları var, ben de onlardan 3 tanesini veriyorum aşağıda,
Fotokritik'teki portfolyosunda diğer fotoğraflarını da görebilirsiniz;







Büyük versiyonları için fotoğraflara tıklayın




Selamlar,

<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder