<$BlÇarşamba, Kasım 22, 2006>

<$Bl




merhaba,

Bugün sabah kapımın önünde sarı bir zarf buldum.Geçen haftalarda verdiğim siparişler yavaş yavaş gelmeye başladı.
İlki Japonya'dan,
PaintMonster (Marty M. Ito)'ın eskiz kitabı.
Sabah uyanır uyanmaz elinize bir eskiz kitabı tutuşturulması,güne başlamak için çok keyifli bir yol :) 50 ile sınırlı baskıdan 44 numara bana gelmiş.
Paintmonster'ın çalışmalarınız uzun zamandır,
DrawingBoard'dan takip ediyorum, çok keyifli, çocuksu çizgileri var.



PaintMonster Doodle Blog'dan Marty'nin işlerini takip edebilirsiniz, eskiz kitabıyla ilgili başlık da burada.
PaintMonster.com'da ise daha detaylı bilgi, daha fazla çalışma, ilüstrasyonlar, eskizler, küçük heykelcikler, modeller ve bunları alabileceğiniz bir sanal mağaza var.
Cebimdeki herhangi bir 7$'ı daha iyi değerlendiremezdim :)

<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder