<$BlPazartesi, Kasım 27, 2006>

<$Bl

merhaba,

Bir kaç senedir yapmayı planladığım ancak geçen sene hayata geçirebildiğim bir proje var.Özgün bir proje değil, webde yapılmış örnekleri mevcut ama bizimki oldukça neşeli oldu, benzerlerinden sıyrıldı diye düşünüyorum :)

Türkiye'de Mynet ile tamamladığımız bir proje oldu, ismi KlipKlak.Cıvıl cıvıl bir arayüzü kullanarak, seçimlerinizi yapıp kendi filminizi oluşturarak arkadaşlarınıza gönderebildiğiniz, size yönetmen olma şansı veren bir Flash animasyon projesi.Bir nevi ekart ama içeriği siz belirliyorsunuz.
Klipklak Mynet'in arkadaşlık servisi içerisinde hizmet veriyor, üye olarak deneyebilirsiniz.





MyFunMovies.com ise aynı uygulamanın İngilizce versiyonu, buna üye olmaya gerek yok.Halen çalıştığım firma tarafından yürütüldüğü için sık güncellenip, kullanıcıya daha fazla imkan verecek bir versiyon bu, sürekli olarak yeni karakterler, geri planlar vs. eklenecek.

Arayüzünden 2 örnek var aşağıda, 2 de karakter görüntüsü ekledim.
MyFunMovies.com adresinden kendiniz de deneyip, filmlerinizi arkadaşlarınıza gönderebilirsiniz.




Programlamasını Ayhan Gökoğlu yaptı, grafik tasarım ve animasyonları ben yaptım.Hemen hemen 7-8 ay süren bir proje oldu.

Bu arada, 3 sene aradan sonra nihayet yeni portfolyom yayına girecek bir süre sonra.1 ay, olmadı 2 ay içerisinde kapsamlı bir şekilde dönüyor MehmetSaygin.com :)

Selamlar,

<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder