<$BlÇarşamba, Kasım 22, 2006>

<$Bl



Küstah dergisi 4. sayısını çıkardı, geç de olsa buradan duyurmak istedim, olur ya haberi olmayanlar vardır.
Nice dergiler büyük umutlarla hazırlandı, bir çoğu uzun ömürlü olmadı, sebepleri çok tartışıldı, daha da çok tartışılır.
Umarım Küstah uzun ömürlü olur, yeni her çıkan sayı beni heyecanlandırıyor.

Kadrosunda İlban Ertem, Serhat Gürpınar, Derya Sayın, Soner Tuna, Sefa Sofuoğlu(Sefare) gibi isimler barındıran bir dergi, dediğim gibi, beni heyecanlandırıyor, keyif veriyor.
İlban Ertem, yepyeni bir öyküye başladı bu dergiyle, bu bile başlı başına bir olay benim için.

Derginin şimdilik zayıf yanı, sayfa tasarımı, okunabilirliği.
Dinozor ve Solak dergilerinde gayet temiz sayfa tasarımı çıkaran Fenni Bey, umarım kısa sürede toparlar dergiyi.


En azından ilk 1-2 ay, kendinize bir dergi alırken, bir tane de bir dostunuza almaya çalışın.
Küstah ekibine tüm kalbimle başarılar diliyorum :)

<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder