<$BlPerşembe, Kasım 23, 2006>

<$Bl


İhtiyaç Molası'nın ilk albümü Milad'ı bayağı sevmiştim, şimdi ikinci albüm 1,5 ile tam fethetmiş bulunuyorlar beni.2 aydır her sabah kalkar kalkmaz albümü açıyor, akşama kadar dinliyorum, halen sıkılmadım kendim de şaşırıyorum.
Benim için Türkçe müziğin zirvesi Bulutsuzluk Özlemi'dir, İhtiyaç Molası da 2 numaraya yerleşti.
Bu albümün orjinal CD'si 7.5 YTL., hiç düşünmeden albümü alın diyorum.

Şimdi İhtiyaç Molası nedir, kimdir diyen olursa;

*
Burada çok kötü tasarlanmış olsa da bir web siteleri var.
* KorkunçKayıtlar.com sitesinde gayet samimi bir
röportaj var.
* EkşiSözlük'de
İhtiyaç Molası.

Bu arada albümün fotoğraflarını da Cemil Ağacıkoğlu çekmiş ki, kendisine de ileride değineceğiz.Kısaca, beni fotoğraf çekmeye iten bir kaç nedenden biridir Ağacıkoğlu diyeyim şimdilik, kendinin haberi yok, o ayrı :)

Selamlar,

<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder