<$BlÇarşamba, Kasım 22, 2006>

<$Bl

merhaba,

Bir süredir fazla yazamıyorum, nedeni 16.11.2005 tarihinde ailemize katılan "Ece" ;




Doğumdu, misafirdi, bu arada biriken işlerdi, ablası kıskanmasın diye yapılan tertiplerdi derken ancak nefes alıp da yazabiliyorum buraya.

Hoşgeldin Ece :)






Yine geciken bir haber, hergün mutlaka takip ettiğim 2 blogdan biri olan, ilüstrasyon dünyasından haberler veren süper keyifli DRAWN! blogunun, ÇizgiliBlog'un İngilizce versiyonuna sitede bağlantı vermesi oldu.
Ziyaretçi sayısı patladı, bandwith bitti, ben bunu farkedene kadar
portfolyo sitem 2 gün kapalı kaldı vs.
Olsun, bir günde 400 ziyaretçi keyifli bir şey :)

Çizgili blog halen ilüstrasyon ve animasyon blogu olduğundan, son yaptığım animasyonlardan birinin ekran görüntüsünü ve
bağlantısını veriyor, kızıma bakmaya gidiyorum.


Selamlar :)

<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder