<$BlPazartesi, Kasım 27, 2006>

<$Bl

merhaba,

Ilgaz Ozveren, Flash animasyonlarından oluşan portfolyosunu yayına aldı geçen hafta :) 12 çok sevimli ekart var şu an portfolyosunda, mutlaka bakın.Blogundan da nefis kısa yazılarını takip ediyorsunuz umarım :)



***

Bazen link değişimi ile ilgili mesajlar alıyorum, unutkan bir insanım ben, söz verip de linkini eklemediğim ya da benim hiç keşfetmediğim ilüstrasyon-animasyon blogu olan blogger arkadaşlar bana adreslerini gönderirlerse bir seferde herkesin linkini eklemek istiyorum sağ tarafa.Ha blog olmaz, site de olur.

***


Bugün ilüstrasyonum yok ama nefis bir albüm önerim olacak.Son bir kaç senedir dinlediğim en iyi albümlerden, "Dreaming Through the Noise", Vienna Teng diye 27 yaşında bir ablamız söylüyor,bir kaç kere dinleyip, iyice bir bellemek lazım :)

Selamlar,

<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder