<$BlÇarşamba, Kasım 22, 2006>

<$Bl

merhaba,

Bugün yeni bir blog daha açtım;

BLOGanimasyonları

Herkesin kendi sitesine, söyleyeceklerine göre değiştirip, kolayca ve ücretsiz ekleyebileceği animasyonlar hazırlayıp, sunacağım.Şimdiden 2 tane "Mutlu Yıllar" animasyonu ekledim bile.

Blogunuzda ya da sitenizde kullanmanız için tek yapmanız gereken, animasyonla birlikte verilen kodu sayfanızın koduna eklemek.

Daha detaylı bilgiye, nedir, ne değildir, nasıl çalışır blog anasayfasından ulaşabilirsiniz.Yan tarafa "
nedir?" ve "yardım" başlıklı kısa yollar ekledim.

Yılbaşına çok az kaldı, biraz geciktim ama ancak vakit bulabildim.Bu 2 animasyon için çok geç olmadan, diğer blog yazarlarına duyurabilirsem iyi olacak aslında, bu konuda yardımınız olabilirse memnun olurum.

Yine bu blog için de bir reklam hazırladım, "Yok arkadaş, ne işi var uçan, sevimli bir ineğin benim sayfamda!" katılığında değilseniz, banner'ı kullanırsanız çok sevinirim.Hemen yan tarafta kategorilerin altında görebilirsiniz reklamı.Aşağıdaki kodu sayfanızın koduna uygun bir yere eklemeniz yeterli;





Umarım işinize yarar bu animasyonlar :)

Selamlar


<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder