<$BlCuma, Kasım 24, 2006>

<$Bl

İlk sayısından,
Ilgaz sayesinde haberdar olduğum Bak dergisinin, “Beyaz” temalı ikinci sayısını da yayınlamışlar, yine çok başarılı çalışmalar var.
3.sayının konusu “Eski” olarak belirlenmiş ve çalışma göndermek için son tarih 19 Mart.





Seçilen işlere bakarken, uzun süredir aklımda olmayan bir ismin, Şahin Karakoç’un etkileyici bir resmini gördüm.Fırsat bu fırsat, sitesine girip, doyasıya baktım işlerine.İlüstrasyon çalışmaları zaten etkileyici ancak beni asıl çarpan resimleri.Sitersinden aldığım birkaç resmi koyuyorum buraya, büyük görmek ve diğer çalışmalara bakmak için mutlaka sitesini ziyaret edin Şahin Karakoç’un.










Yine sitesindeki biyografisi şu şekilde;

"1955'te Adapazarı'nda dünyaya geldi. İlkokulu bu kentte, ortaokul ve liseyi İstanbul'da okudu.

1975 yılında başlayan profesyonel çalışma yaşamında çeşitli yayınevlerine 2000'in üzerinde kitap kapağı, çeşitli gazete ve dergilere illüstrasyonlar yaptı, 79'dan sonra film şirketleri için sinema ve video afişleri resimledi.

Almanya'da Bastei Heyne, Zauber, Marken ve Pabel yayınevlerinden çıkan 300'ün üzerinde kitabın kapağına imza attı. 1983'te yine aynı ülkede Becker - Derouet ajansına video afişleri ve dergi illüstrasyonları yaptı.

Türkiye İllüstratörler Derneği'nin kurucuları arasında yer alan Şahin Karakoç; kariyerini, reklam şirketlerine yaptığı illüstrasyonlar ve serbest resim çalışmalarıyla sürdürüyor"

Bu resimlerinden birisine sahip olmayı çok isterdim, umarım ileride böyle bir şansım olur.

***




Kemal Gökhan’ın yeni kitabı çıkmış, kitapçıda tesadüfen gördüm.Radikal okumadığımdan hiç haberim yoktu bu seriden; "Ayşegül Savaşta"

Önsöz’de;

“29 yıldır çiziyorum.Ve ilk kez faydalı bir iş yaptığımdan bu kadar eminim.Hafızasını kaybetmiş ( Belki de bu tür bir hassası hiç gelişmemiş ) bir dünyaya kısa zaman önce olan ve öyle sanıyorum kiutançla hatırlanması gereken bir olayı hatırlatma arzusuyla çizilmiş bir prolog ve 121 banttan oluşan bir çizgiroman” yazmış Kemal Gökhan Gürses.

Kitabın fiyatı 10 YTL.

Hayalsaati.com'da kitapla ilgili, çizerle Radikal gazetesinde yapılmış bir röportaj var.

Selamlar :)

<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder