<$BlPazartesi, Kasım 27, 2006>

<$Bl

merhaba,

Tatile gittim, bilgisayarım bozuldu, döndüm işler birikmiş derken 3 hafta olmuş bir şey yazmayalı :(

2 hafta önce işlemcim öldü.Rahmetlinin ederi $30 ama bize dünyanın masrafını çıkarttı.Yeni işlemciye bu anakart olmaz, bu anakarta şu bellek olmaz, o belleğe bu ekran kartı olmaz diye bir servet ellerimden uçtu.
GarantiPC sahibi Oğuz ve yardımcısı Ahmet muhtemelen tropik bir adada bir kaç haftalık tatildeler şimdi :)
Her ikisine de teşekkür ederim, ilk defa bir bilgisayar donanımı alışverişimde burnumdan getirmeyen bir bilgisayar mağazası ile muhattap oldum.Her ikisi de kibarlıkları ve ilgileriyle işimi kolaylaştırdılar, ufak bir Bios ayarı için eve gelip yardım etmeyi bile önerdiler :)
Bu arada, Bilkom'dan dünyanın parasına aldığım ama garanti süresi bittikten 3 gün sonra bozulunca, artık biz bu markayı getirmiyoruz diye ilgilenmeyi reddettikleri Lacie monitörümü de tamir ettiler.
Adana'da olup da bilgisayarla ilgili bir alışverişiniz olacaksa tavsiye ederim, alıştığınız suratsız teknik elemanlar yerine kendi kendine robot yapıp, fuarlara katılmış bir teknik eleman, Ahmet'le, Oğuz size yardımcı olurlar.Hatta şehir dışına da kargo ile gönderiyorlar, mutlaka bir fiyat sorun.
Tık tık.

***

Serüven dergisinin son sayısı için Turhan Selçuk'un muhteşem karakteri Abdulcanbaz'ın bir kaç vinyetini yaptım(Turhan Selçuk ustanın affına sığınarak).Benim düşündüğümden biraz büyük kullanılmış, o yüzden biraz detaysız kalmışlar, yine de hoşuma gitti.3 tanesini aşağıya ekliyorum;





Bu arada, YKY'dan çıkan Abdulcanbaz serisinden 6 kitaplık setler, Ideefixe'de 32YTL yerine 9YTLden satışta.Hiç okumadıysanız, mutlaka ama mutlaka bu setle başlayın, zaten sizde tüm set varsa birisine hediye edin, kaçmayacak bir fırsat yine.
Abdulcanbaz serisi, Engin Ergönültaş'ın işleriyle birlikte benim Türk çizgiroman zirvemi paylaşır :)

Son animasyonlardan birinin ekran görüntüsü ve bağlantılarıyla mesajımı kapatıyorum, üzerine tıklayıp bu çalışmanın büyük halini mutlaka görün, bayağı beğendiğim bir iş oldu;




Buradan animasyonuna, buradan duvar kağıdı ve ekran koruyucu versiyonlarına ulaşabilirsiniz.

Ah, unutmadan, ilk dönem bir çok ekart hazırladığım Mynet.com bu aralar yeni işlerimden yayınlamaya başladı, Türkçe ekart göndermek isterseniz mutlaka Mynet'in ekart sayfalarına göz atın :)

Selamlar.

<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder