<$BlÇarşamba, Kasım 22, 2006>

<$Bl

Yeni bir çizer keşfettiğimde müthiş keyifleniyorum, işlerinden büyük haz alıyorum ama her seferinde içimde hafif bir kıskançlık, bir sıkıntı da oluşuyor :) İstiyorum ki, o güzel işlerin hepsini ben yapmış olayım...

Bu yeni keşiflerden ikisi;

Matt Jones ve "Tanrıkent" filminden esinlenerek yaptığı çalışması.
Filmi bir kaç kez izledim, müthiş bir film, izlemediyseniz şiddetle öneririm.Matt Jones da filmin havasını çok çok iyi yansıtan bir çalışma yapmış, büyük versiyon için tıklayın;




İkinci çizer, Matt Cruickshank, onun da "Midnight On my Roof" isimli, çok etkileyici bir siyah/beyaz ilüstrasyonunu ekliyorum, bir haftadır duvar kağıdı olarak kullanıyorum :)
Büyük versiyonu için çalışmaya tıklayın;



Her iki çizerin isimlerine tıklayarak, bloglarına ulaşabilir, diğer çalışmalarını görebilirsiniz.
Selamlar,

<$Bl0um:

<$BlYorum Gönder